Monday, February 20, 2012

HaNyA aKu YaNg TaHu..♥♥♥

Downnye bile dpt tahu ape yg dihajati x dpt...
Tp aku akan cuba selagi terdaya...
Aku akan buat yg terbaik selagi aku mampu...
Aku akan sntiasa tersenyum selagi diri ini mengizinkannya....


Walaupun aku tahu hatiku sedang menangis...
Walaupun aku tahu diriku tidak sekuat mana...
Walaupun aku tahu aku hanya insan biasa...


Mungkin ada manusia yg sanggup melihat ibunya menangis...
Tp itu bukan aku...
Mungkin ada manusia yg tidak kisahkan pengorbanan keluarga...
Tp itu bukan aku...
Mungkin ada manusia yg masih tidak boleh berfikir betapa susahnya hidup bekerja...
Tp itu bukan aku...


Aku ingin selalu melihat ibuku tersenyum...
Ibuku ketawa...
Ibuku menyanyi keriangan...


Tp aku teringat kata-kata sahabatku,,
'Allah bg kau mcm tu sbb die sygkan kau....
Malaikat bertanya kpd tuhannya,"Ya Allah kenapakah engkau belum
memakbulkan permintaan hambamu yang seorang itu??"
Allah menjawab,"Aku suka mendengar suaranya yang meminta-meminta kepadaku..

Akan ku makbulkan juga permintaannya"...


KEGAGALAN SEBENAR ADALAH APABILA KITA BERHENTI MENCUBA


Chaiyok2....
Gambate...
Not just for you...
But for the one you loved..
*♥♥♥*



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...