Thursday, February 23, 2012

AkU x SeKuAt MaNa..♥♥♥

huhuhuhuhuhuhu....
rse nk nanges gile2...
hari tbe2 sume bnde x jd...
npe mcm ni....


Ya Allah...
aku x sekuat mne...
aku hanya hambamu yang lemah...
janganlah kau duga aku dgn dugaan spt ini...


Jgn biarkan aku kesedihan yg teramat sgt...
Aku x mampu...
Aku x mampu Ya Allah...
Puas aku menangis...
Tp aku x tau ape yg aku perlu buat....


Kuatkanlah diriku yg sememangnya x seberapa kuat ini...
Andainya aku banyak berdosa padamu....
Ampunkanlah dosaku....
Andainya aku sihat....
Sememangnya telah lama aku bersujud kepadamu...


Maafkanlah kesalahanku...
Berikanlah kegembiraan buatku Ya Allah...
Wahai tuhanku yg aku syg....
Wahai tuhanku tempat aku memohon perlindungan....
Wahai tuhanku tempat aku meminta pertolongan...


Engkau permudahkanlah urusanku ini...
Berikanlah kekuatan kepadaku...'
Hanya kepadamu aku berserah...
Berikanlah yg terbaik buatku...
Aku ingin menggembirakan org yg pernah menghargai aku....


AMin......
*♥♥♥*







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...