Thursday, September 6, 2012

SiApA KaMu???....♥♥♥

Kadang - kadang orang x sedar betapa kita sayangkan mereka...
Kadang - kadang orang x sedar betapa kita ambil berat akan mereka...
Kadang - kadang orang x sedar kita juga seorang manusia...
Seorang manusia yang semestinya ada cacat celanya...
Seorang manusia yang semestinya ada tersalah bicaranya...
Seorang manusia yang semestinya ada menyinggung hati dan jiwa...

Kadang - kadang kita juga tidak dapat memendamkan rasa terlalu lama...
Sabar manusia ada hadnya...
Marah manusia juga ada gayanya...

Aku bukanlah seorang yang mudah melenting...
Tapi biar kena caranya...
Jangan ditegur jika nampak dengan jelas marahnya...
Jangan ditegur jika nampak dengan jelas sedihnya...
Jangan ditegur jika nampak dengan jelas gembiranya...

Aku x ingin menyakiti sesiapa...
Aku hanya ingin melihat kalian gembira...
Melihat orang di sekelilingku tersenyum sentiasa...
Jangan sesekali membenarkan air mataku menitis ke bumi...
Kerana pada saat itu,,, pada ketika itu...
Segala kasih sayangku...
Segala belas kasihanku...
Segala pujuk rayumu...
Akan hancur menyembah bumi...

Biarkan aku reda terlebih dahulu...
Biarkan aku tenang terlebih dahulu...
Jangan bertindak melulu...
Takut engkau akan aku tinggalkan begitu sahaja...

*Maaf andai tersinggung bahasa...
Sesungguhnya aku menyayangi kalian semua...*

#Remember me in your prayers#
*♥♥♥*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...