Wednesday, March 14, 2012

Akhirnya ku temu juga...♥♥♥

Lama ku tunggu...
Lama ku nanti...
huhuhu...
Akhirnya nampak juga akhirnya si dia...
Mungkin aku bukan yang teristimewa baginya....
Mungkin aku juga tidak layak untuknya...
Ye lah...
Siapakah aku di matanya...


Namun,
Dalam diam aku menghormatinya,
Dalam diam aku memasang angan-angan untuk 
mempunyai insan istimewa yg mempunyai perilaku sepertinya,
Dalam diam aku mengaguminya,


Kenapa aku kaguminya???
Ada rahsia yang x dapat ku ungkapkan di sini...
Ada benda yang menarikku untuk mengaguminya...
Apakah dia yang istimewanya dia???
Mungkinkah suaranya???
Mungkinkah cara dia melayan aku??

Atau mungkinkah kerana dia suka memaksa???
Biarlah rahsia itu aku pegang...^_^


Ya Allah,
Berikanlah yang terbaik buatku,
Seringkali kami bertemu,
Pasti pakaian kami sama warna,
Kadang-kadang aku tersenyum sendirian...
Kadang-kadang seperti cerita dongeng..
huhuhu...




Hmmmmmmmmmmmm.....
Walaupun sudah ada insan istimewa di hati,,
Ku berharap dia dpt menjagaku dgn sebaiknya,
Dia dapat melayan segala kerenahku,
Walaupun aku tahu,
Dia tidak tahu aku telah lama jatuh hati padanya,
Aku ingin dia membimbingku ke syurga,,,
Semoga sifatnya dapat menyerupai sifat abangku itu,Semoga sifatnya dapat menembat hati wanitaku,,,Wanita mana x jatuh hati kalau ada lelaki yg sentiasa ambil berat padanya...Wanita mana yang x cair kalo dia sentiasa dimanja...




"AKU SEORANG WANITA"
Hanya insan yang lemah...
Bimbinglah daku ke alam syurga...
Dan jika diriku telah tiada...
Maafkanlah diriku ini...
Doakanlah kebahagiaanku di sana...
Dan semoga kita dapat berjumpa di sana...


Terima kasih semua yang pernah menyayangi diriku...
Tak terucap rasa hati..
Mungkin hanya sebak yang menghantui diri ini...
Aku sayang sgt kepada org yg sememangnya mengambil berat kepadaku...
 I ♥ U....


*♥♥♥*









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...